שירות ותמיכה במשכנתאות

איך זה עובד?

בכמה צעדים פשוטים

1

שאלון דיגיטלי קצר

ענו על מספר שאלות קצרות כדי שנוכל להציע לכם את המשכנתא האופטימלית והמתאימה ביותר לצרכים שלכם

2

קבלת אישור מיידי

אנחנו עוברים על השאלון ומתאימים לכם הצעה מושלמת שמספקת את הפתרון הטוב ביותר

3

משלימים מסמכים

משלימים תהליך קצר של השלמת מסמכים רלוונטים לקבלת המשכנתא. אין מה לדאוג, אנחנו מלווים ועוזרים

4

עוברים על הפרטים

אנחנו עוברים על המסמכים והפרטים האחרונים בתהליך

5

נהנים ממשכנתא בתנאים נוחים

נהנים מהחזר חודשי נמוך בתהליך פשוט ויעיל

צריכים עוד עזרה?

ניתן ליצור איתנו קשר בדרכים הבאות

נציגנו זמינים בין השעות 09:00 - 17:30

הקישון 8 בני ברק

03-3030211

הממונה על פניות הציבור - עו"ד דן שרעבי.

ניתן להגיש תלונה לממונה על פניות הציבור דרך המייל: pniuthatziburgroup@wecheck.co.il או לשלוח דואר לכתובתנו - הקישון 8, בני ברק, מיקוד 5120308, לידי וויצק בע"מ.