שירות ותמיכה במשכנתאות
איך זה עובד?
בכמה צעדים פשוטים
1
שאלון דיגיטלי קצר
ענו על מספר שאלות קצרות כדי שנוכל להציע לכם את המשכנתא האופטימלית והמתאימה ביותר לצרכים שלכם
2
קבלת אישור מיידי
אנחנו עוברים על השאלון ומתאימים לכם הצעה מושלמת שמספקת את הפתרון הטוב ביותר
3
משלימים מסמכים
משלימים תהליך קצר של השלמת מסמכים רלוונטים לקבלת המשכנתא. אין מה לדאוג, אנחנו מלווים ועוזרים
4
עוברים על הפרטים
אנחנו עוברים על המסמכים והפרטים האחרונים בתהליך
5
נהנים ממשכנתא בתנאים נוחים
נהנים מהחזר חודשי נמוך בתהליך פשוט ויעיל
צריכים עוד עזרה?
ניתן ליצור איתנו קשר בדרכים הבאות
נציגנו זמינים בין השעות 09:00 - 17:30
הקישון 8 בני ברק
03-3030211
הממונה על פניות הציבור - עו"ד דן שרעבי.
ניתן להגיש תלונה לממונה על פניות הציבור דרך המייל: pniuthatziburgroup@wecheck.co.il או לשלוח דואר לכתובתנו - הקישון 8, בני ברק, מיקוד 5120308, לידי וויצק בע"מ.